loading...
متن ترانه
الکس بازدید : 53 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

امروزه با وسعت کاربرد لپ تاپ در امور مختلف همراه داشتن آن ضروری است، بنابراین بهتر است کیفی مطمئن که سلامت لپ تاپ را حفظ کند و همچنین ابعاد مناسبی داشته باشد خریداری کرد. کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه با داشتن امکانات عالی به بهترین شکل ممکن از لپ تاپ محافظت کرده و حمل آن را تا حد بسیار زیادی آسان می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این محصول پرکاربرد از برند دلسی می‌پردازیم.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

مشخصات سایز و مشخصات فنی کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

سایز کیف لپ تاپ در حفاظت از لپ تاپ و همچنین حمل و نقل آن تاثیرگذار است. برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی بهترین انتخاب کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه است، چرا که ابعاد خارجی آن 9 × 41 × 30 سانتی‌متر است. این کیف لپ تاپ دارای یک تبله بوده و طراحی داخلی آن شگفت انگیز است. در واقع تخصیص بخش‌های مختلف در طراحی این کیف به نظم و تفکیک چیدمان، کمک شایانی می‌کند. گفتنی است جنس این محصول از برند دلسی، polyester_polyamide است و همین امر موجب کیفیت و دوام آن شده است. چنان‌چه بخواهید از این کیف در مسافرت استفاده کنید به راحتی می‌توانید آن را روی دسته چمدان نصب کرده و از سلامت لپ تاپ خود در حین سفر اطمینان داشته باشید.

علاوه بر کیف لپ تاپ مدل Parvis در سایز کوچک، کوله پشتی parvis  نیز به گونه‌ای طراحی شده که کاملا سبک باشد، از این رو وزنی معادل 0.5 کیلوگرم داشته و در عین حال بسیار مقاوم و بادوام است؛ همچنین علاوه بر سبکی با حجم خارجی 11 لیتر، کیفی جادار به شمار می‌آید.

امکانات کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

این محصول فوق العاده سبک قابلیت حمل بر روی شانه را نیز دارد و لذا به آسانی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف به همراه خود برد؛ همچنین وزن سبک این محصول این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که هنگام محدودیت بار بتوانید وسایل بیشتری را توسط آن حمل کرده یا به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه دارای محافظ لپ تاپ بوده و لذا در برابر عوامل آسیب زای بیرونی مثل: ضربه، واژگونی و . . . به خوبی از لپ تاپ محافظت می‌کند. این محصول باکیفیت و پرکاربرد از برند دلسی هم اینک توسط فروشگاه ایرانی دلسی با دو سال گارانتی بین المللی به فروش می‌رسد، لذا با اطمینان خاطر می‌توانید آن را خریداری کنید.

برند دلسی

شرکت فرانسوی دلسی همواره به تولید محصولاتی نظیر انواع چمدان، انواع کوله پشتی، انواع کیف لپ تاپ، اکسسوری ، انواع چمدان خلبانی و . . . با امکاناتی مطابق با نیاز روز پرداخته است. این شرکت در سال 1946 آغاز به کار کرده و به طور مداوم همگام با تکنولوژی محصولات خود را ارتقای کیفی بخشیده است. هم اکنون این برند در سراسر دنیا محبوبیت بالایی کسب کرده و در 110 کشور نمایندگی فعال دارد. فروشگاه ایران دلسی نیز نمایندگی دلسی در ایران است که محصولات با کیفیت این برند را با خدمات ویژه و تضمینی به فروش می‌ رساند.

 

برای داشتن مسافرتی شیرین، داشتن چمدانی خوب و مطمئن یک نیاز ضروری است. در انتخاب چمدان‌ باید نکات زیادی را درنظر بگیرید اما همیشه خرید از یک برند معتبر و سرشناس، خریدی مطمئن خواهد بود. دلسی برندی فرانسوی است که به مدت 70 سال در این حوزه فعال بوده و برند برتر کیف و چمدان شناخته شده است. در ادامه به معرفی چمدان دلسی مدل Caumartin Plus می‌پردازیم تا با مشخصات و امکانات آن آشنا شده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

برای خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر از 3 نفر و یا کسانی که مسافرت‌های طولانی انجام می‌دهند، چمدان Caumartin Plus در سایز بزرگ با اندازه‌ی طول و عرض و ارتفاع 28×54×76 سانتی‌متر و حجم 115 لیتر ساخته شده است. رنگ انتخابی برای این چمدان آبی است که این رنگ خلاقیت و تحرک را در شما بیدار کرده و حسی آرامش‌بخش به شما القا می‌کند.

این چمدان بین 25 تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند که در صورت پرشدن با این میزان بار، چمدان سنگین می‌شود. بنابراین برای حمل آسان این میزان بار، چرخ‌های چمدان از نوع چهار چرخ دوبل درنظر گرفته شده که گردشی راحت ایجاد می‌کنند.

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی دارای وزن 4 کیلوگرم است. بدنه‌ی چمدان از نوع هارد کیس بوده و جنس پلی‌کربنات دارد تا ضدضربه باشد. برای چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، به مدت 5 سال گارانتی بین‌المللی ارائه شده است.

اگر مشخصات این چمدان با چمدان مدنظر شما یکی بود، می‌توانید بدون خروج از منزل و بصورت اینترنتی این چمدان را از ایران دلسی به‌عنوان اولین نماینده‌ی دلسی در ایران، خریداری کنید تا بدون هزینه‌ برای شما ارسال شود.

امکانات و ویژگی‌ های چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، چمدانی با امنیت بسیار بالا است. این چمدان دارای قفل امنیتی TSA است. این نوع قفل با عددی سه رقمی قفل می‌شود ولی یک کلید هم دارد که این کلید را برخی از ماموران امنیت فرودگاه در اختیار دارند. در صورتی‌ که نیاز به بررسی دقیق‌ تر چمدان باشد، با این کلید چمدان باز می‌ شود تا آسیبی به بدنه‌ و قفل چمدان وارد نشود. دلسی تکنولوژی زیپ سکیورتک را ثبت کرده و این تکنولوژی را روی این چمدان هم اعمال کرده است تا زیپ آن فوق امنیتی باشد و از دستبرد در امان بماند.

برای چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، قابلیت باز شدن بصورت مرکزی وجود دارد. یعنی چمدان از وسط باز می‌شود تا دسترسی راحت‌تری به محتویات داخل چمدان داشته باشید. نگران سایز بزرگ این چمدان نباشید، برای بردن آن به قسمت بار هواپیما مشکلی نخواهید داشت. چراکه استاندارد مجموع طول و عرض و ارتفاع 158 سانتی‌ متر که مورد قبول همه‌ی ایرلاین‌ ها است، برای این چمدان رعایت شده است.

اگر دنبال چمدانی با امنیت بالا، مقاوم در برابر ضربه، بزرگ زیبا و درعین حال سبک هستید، چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی گزینه‌ ی بسیار خوبی برای خرید است.

 

چمدان‌های دلسی Delsey

دلسی تنوع بالایی در تمام محصولات خود شامل انواع چمدان، ساک مسافرتی دستی، انواع کوله ‌پشتی، اکسسوری، ساک مسافرتی و کیف لپتاپ دارد. در تمام محصولات دلسی شاهد تلفیق تکنولوژی و طراحی خلاقانه هستیم.

چمدان‌های دلسی از مواد اولیه‌ی باکیفیت ساخته شده‌اند که کیفیت نهایی محصول گویای این امر است. این کیفیت خیال شما را برای داشتن چمدانی به‌ عنوان همراه همیشگی سفرها، راحت می‌ کند.

 

الکس بازدید : 117 چهارشنبه 22 اسفند 1397 نظرات (0)

دکوراسیون داخلی به سبک ایران ویژگی هایی از قبیل ایوان های رفیع، ستون های بلند، تزئینات گوناگون در عین سادگی، محاسبات مهندسی دقیق، فرم درست پوشش و رعایت پوشیدگی زنان و … را دارد. این سبک جایگاه ویژه ای در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی برای ایرانیان دارد. از جمله مهم ترین بخش های یک منزل مسکونی می توان به اتاق پذیرایی و نشیمن اشاره نمود. از این رو دکوراسیون پذیرایی و نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از این اتاق ها برای پذیرایی مهمان ها استفاده می گردد و اغلب برای مهمانان این دکوراسیون باید دلنشین باشد تا در محیط احساس خوبی به ایشان دست دهد. با توجه به این امر دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن باید کاملا تخصصی انجام شود تا راحتی و آسایش مهمانان را فراهم نماید. در این دکوراسیون باید به نکات مهمی توجه گردد.

سبک مدرن

در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن یکی از شایع‌ترین هاست که در آن تأکید بر روی سادگی است. استفاده از مبلمان و جزئیات کمتر و نیز استفاده از رنگ های گرم متعلق به درختان طبیعت به همراه غالب بودن رنگ سفید، از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است. البته این سبک شاخه های مختلف خود را پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش داده است و روند تکامل خود را طی می‌کند.

 سبک کلاسیک

این سبک در طراحی مبلمان تنوع زیادی ندارد و بیشتر از نقاشی های باستان و گچ بری استفاده می کند. رنگ های طلایی، قهوه ای و کرم رنگ های غالب در این سبک هستند که فضایی با حس و حال قدیمی را برای اعضای خانواده تداعی می کند. استفاده از المان های تاریخی خصوصیت بارز این سبک است. سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.  

کلاسیک جدید

این سبک تلفیقی از سبک کلاسیک و سبک مدرن است که با آمیزش مؤلفه هایی از این دو سبک، به دست آمده است. در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک به جهت تأمین علایق سنتی و جدید، سبک محبوبی شناخته می شود.

سبک جنوب غربی

این سبک که از کشورهای بومی آمریکایی، اسپانیایی و نیومکزیکو نشأت می گیرد دارای رنگ های جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص است. استفاده از سقف های تخت و بلند با تیر چوبی و حیاط های گسترده از ویژگی های بارز ابن سبک است. در سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک جنوب غربی با رنگ های خاکستری، بافت های خشن، پارچه های رنگارنگ و اشیای دست ساز شناخته می شود.

سبک هنری و صنایع دستی

این سبک در قرن بیستم وارد دنیای طراحی دکوراسیون شده است. در این سبک از مواد ساده و ارگانیک و همچنین المان های هنری و صنایع دستی استفاده می شود. این سبک تحت تأثیر آثار فرانک لوید رایت و معماری ارگانیک ایجاد شده است.

سبک عربی

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک را دارای ترکیب بندی ساده ای می داند که محیطی ساده و خنک را برای ساکنان منزل ایجاد می کند. این سبک متناسب با اقلیم گرمسیر و کویری طراحی شده است.

سبک معاصر

عنصر خط در این سبک نقش ویژه ای دارد و در آن، خط در سقف های بلند، تزئینات دیواری و … کاربرد دارد. در سبک معاصر، فضاهای خالی به اندازه فضاهای پوشیده شده از اشیاء، اهمیت دارد.   دکوراسیون-آشپزخانه-ایرانی-به-همراه-نورپردازی-خوب ایده های زیادی برای دکوراسین داخلی پذیرایی وجود دارد که در سبک شناسی دکوراسیون داخلی به آن ها اشاره می شود. در ادامه سعی می شود که چند ایده جذاب برایدکوراسیون داخلی پذیرایی خانه شما داده شود:

ترکیب رنگ موفق

به کمک ایجاد هارمونی بین رنگ های خنثی و رنگ های پر جنب و جوش، می توانیم به زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی خود بیفزاییم. البته این کار بستگی به سلیقه و محیط زندگی ما دارد.

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در دکوراسیون داخلی پذیرایی، مورد علاقه بسیاری از افراد است چون احساس آرامش خوبی به انسان می دهد. البته در کنار آن باید حتماً از رنگ های متنوع در بالشتک های رنگی و رنگ های گرم هم استفاده کرد که نمای ما خشک و بی روح نباشد.

ایجاد پیچیدگی بصری

می توان در دیوارها از طرح هایی با پیچیدگی بصری استفاده کرد تا دیوارها به طور کاملاً یکنواخت نباشد و دکوراسیون شما متفاوت جلوه داده شود.

استفاده از سبک های مختلف دکوراسیون

در دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان از سبک های متنوع کشورهای مختلف استفاده کرد. استفاده از  سبک مینیمالیست که مبلمانی مدرن و ترکیب رنگ های خنثی را استفاده می کند و یا سبک کلاسیک که بسیار پرطرفدار است، به شما  پیشنهاد می شود.  

بازسازی داخلی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دکوراسیون های شیک و لاکچری می توان با یک بازسازی داخلی فضای خانه را به بهترین شکل ممکن تغییر داد. مطابق اصول دکوراسیون، یک طراح به سهولت می تواند با بازسازی داخلی ساختمان، حداکثر استفاده را از فضای داخلی خانه به ارمغان آورد. از جمله مهم ترین نتایج بازسازی داخلی گسترش فضا و نو نوار شدن محیط ساختمان می گردد. در صورتی که از زمان ساخت خانه مدت زیادی گذشته باشد، مشکلات عدیده ای مرتبا رخ می دهد که نیاز به یک بازسازی داخلی اصولی دارد تا مجددا بروز نکنند. در این راستا با بازسازی داخلی علاوه بر تعمیرات لازمه تغییر دکوراسیون را نیز می توان اعمال کرد. چنانچه بازسازی داخلی با رعایت اصول انجام گیرد، نتایج شگرفی همچون: زیباسازی فضا، تعمیرات تخصصی و بهره گیری از فضاهای بلا استفاده را به ارمغان خواهد آورد.  

بازسازی داخلی تخصصی

از آن جایی که هر ساختمانی پس از گذشت زمان دچار فرسودگی می گردد لذا بهتر است بازسازی آن را فردی متخصص انجام دهد که با بازسازی برنامه ریزی شده منجر به دوام بیشتر ساختمان گردد. از این رو طراحان داخلی با استفاده از دانش نوین جهانی و تطبیق آن با معماری ساختمان های ایرانی، می توانند پس از بازسازی از نهایت فضا نیز در منزل استفاده کنند. لازم به ذکر است چنانچه بازسازی داخلی تخصصی صورت گیرد با هزینه مناسب کیفیت عالی را به ارمغان می آورد. در این راستا طراحان با استفاده از تجهیزات جدید مثل انواع لوازم ساختمانی متحرک یا سقف های کنافی و یا تیغه های آماده قادر به تغییر دکوراسیون منزل و همچنین ارائه جلوه جذاب به همراه دوام بالا هستند. دکوراسیون-اتاق-خواب-دخترانه-با-تم-صورتی-با-گل

دکوراسیون اتاق خواب هنری

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری، در مرحله ی اول باید از پیشنهادات  دکوراتورها بهره مند شد، اما ما در اینجا به چندین مورد از نکات کاربردی جهت داشت اتاق خواب هنری اشاره می کنیم. برای جلوگیری از شلوغی اتاق، جهت ایجاد دکوراسیون اتاق خواب هنری، استفاده از سبدهای تزیینی و قفسه ها و طبقه های دیواری برای ذخیره سازی اشیا و عناصر مختلف می تواند گزینه ی مناسبی باشد. حتی از فضای زیر تخت نیز میتوان استفاده کرد تا از شلوغی های بیجا در اتاق خواب گریخت. برای این کار میتوانید با قراردادن سبدها و جعبه های درآن فضا، فضاهای ذخیره سازی جدید و مدرنی ایجاد کنید.  

نکاتی برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری:

  • اتاق خواب شما جلوه ای شخصیت شماست بنابراین باید دکور منحصر به فرد خودتان را برای ایجاد اتاق خواب هنری داشته باشید.
  • در دکوراسیون باید هماهنگ باشند. مثلاً بین بالش و روتختی و تابلوها و گل‌ها و دیگر اجزای اتاق هماهنگی وجود داشته باشند.
  • باید اتاق خواب تان مکان راحتی باشد، مثلاً برای تختخواب از لحاف خیلی راحت مثل لحاف پر قو استفاده کنید.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید قسمتی را کانون توجه ایجاد کنید. با استفاده از وسایل و دکوری‌های زیبا می توان کانون توجه اتاق را ایجاد کرد.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید به اندازه ها توجه داشت، به عنوان مثال برای چراغ‌خواب، اندازه‌ی تخت‌ را در نظر بگیرید.
  • داشتن یک منبع نور مناسب یکی از مهم ترین اصول داشتن اتاق خواب هنری است. بدین صورت که استفاده از چراغ‌خواب دیواری موجب صرفه جویی در فضا شده و دست طراح را باز تر می گذارد. که باید حتمایک لامپ پرنور در آن قرار دهید تا برای روشنایی اتاق تان دچار مشکل نشوید.
  • برای داشتن یک اتاق خواب هنری می توان از ترکیب رنگ ها استفاده کرد. برای اضافه کردن رنگ به اتاق از لوازم جانبی و کارهای هنری رنگی استفاده کنید.
  • به کف اتاق تان توجه ویژه ای داشته باشید.(برای این منظور می‌توان از یک فرش مناسب با رنگ مناسب استفاده کرد.)
  • باید به نحوی به اتاق تان حس گرمی بدهید. برای این منظور رنگ‌ های گرم و لامپ‌های ملایم و شمع می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • با شکل های مختلف به وسایل اتاق جلوه ی ویژه ای بدهید
  • قوانین جدید طراحی برای اتق خورتان ایجاد کنید، با استفاده از وسایل مختلف برای کاربردهای جدید بهره مند شوید.به عنوان مثال از نردبان به عنوان قفسه‌ای برای مرتب کردن وسایل استفاده کنید.
 

تزئین-دیوار-اتاق-نوزاد-دختر-با-صندلی

چیدمان وسایل در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از مهم ترین تغییراتی که در اتاق‌ خواب ها بسیار مورد توجه است و بایستی که بسیار با دقت انجام شود  نحوه چیدمان وسایل است که بسیار اهمیت دارد. با توجه به اندازه ی اتاق خواب محل قرار گیری تخت خواب دارای اهمیت ویژه ‌ای است زیرا که محل قرار گیری تخت در آرامش شما و در هنگام خواب تأثیر بسزایی دارد. بیشتر دختر خانم ها دوست دارند تا تخت خواب در کنار پنجره قرار بگیرد تا علاوه بر استفاده از انرژی مثبت محیط بیرون از هوای بسیار دل انگیز نیز بهره برد. در قرار دادن تخت خواب هیچ‌ وقت تخت خواب را روبه روی در ورودی قرار ندهید زیرا باعث ایجاد حس عدم امنیت و بر هم زدن آرامش شما می شود.  

استفاده از رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از محبوب ترین رنگ های دخترانه رنگ صورتی است که این رنگ مورد توجه بسیاری از دختر خانم ها است ممکن است که استفاده از این رنگ در تمام دکوراسیون اتاق باعث دل زدگی شود از این رو بهتر است تا سایه روشنی از صورتی را با رنگ زرد یا سبز لیمویی و سایر رنگ‌ های روشن برای ایجاد نگاهی دخترانه ولی قوی ترکیب کنید. صورتی و نارنجی روشن معمولا ترکیب های مورد علاقه دختر خانم ‌ها است که همراه با مبلمانی سفید بی ‌نظیر می‌ شود و می ‌تواند به عنوان رنگ اتاق خواب دخترانه مناسبی در نظر گرفته شود. لایه‌ های متعدد صورتی برای یک ظاهر خاص می ‌تواند همزمان تسکین دهنده و نشاط بخش باشد.  

 استفاده از سبک های خاص در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده می توانید از شلف های دیواری استفاده کنید. شما می توانید که برای جلوه‌ دادن بسیار به اتاق خواب از سبک های متنوع و خاصی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کنید  بیشتر افراد بر این باورند که برای طراحی دکوراسیون زیبا و کاربردی در فضای اتاق خواب باید که هزینه زیادی را متحمل شوند اما همیشه این طور نیست و برخی اوقات قرار دادن یک وسیله ساده و یا استفاده از یک رنگ ساده و خاص می تواند فضای اتاق خواب را متحول کند. می توان که از رو تختی‌هایی که با حرف اول اسم تزئین شده‌اند، قدیمی و کلاسیک‌اند برای زیبا کردن تخت و اتاق خواب استفاده کرد.  

استفاده از پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

با توجه به این که یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در دکوراسیون داخلی پرده است و این که پرده  نقش موثری را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون بخش های مختلف منزل دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده برای قسمت های مختلف منزل مخصوصا انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بیشترین حساسیت را به خرج داد.

الکس بازدید : 55 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

امروزه انواع عسل طبیعی در بازار موجود میباشد که نام هایی نظیر عسل بابونه ، عسل جعفری ، عسل کنار ، عسل آویشن و گیاهان دیگر موجود میباشد که طبق تحقیقات خواص و ویژگی های خاص خودشان را دارند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم ، با بالامو همراه باشید :

عسل تک گیاه به زبان ساده چیست؟

زمانی که پوشش گیاهی غالب منطقه ای که کندو در آنجا قرار میگیرد از یک نوع گیاه باشد ، زنبوران عسل بیشتر از آن گیاه برای تهیه عسل استفاده می کنند ، که بستگی به نوع گیاهان خواص آنها نیز متفاوت می شود.

انواع عسل بابونه

عسل طبیعی بابونه

خواص عسل : برای التهاب مغز ، انواع ورم ها ، کاهش تب ، میگرن ، سردرد ، آرتروز ، کاهش حساسیت ، ضد درد ، کاهش دردهای دوران پریود ، ناراحتی های زنانه و یائسگی ، آلرژی ها ، فشار خون ، درد های استخوانی ، آرام بخش ، سوء هاضمه ، برطرف کننده ناراحتی های کبد ، ناراحتی های روده ، درد و ورم مثانه ، معده درد ، بی خوابی ، ناراحتی های ریه ، دفع کرم کدو در کودکان ، سرما خوردگی ، رماتیسم ، غلظت خون ، نفخ معده ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، تقویت مغز و حافظه ، ترشح شیر در خانم های شیرده ، زخم های دهان سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آفتاب گردان

عسل طبیعی گردان

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و تقویت حافظه ، نرم کننده سینه ، برطرف کنند ناراحتی های حنجره ، صاف کردن صدا ، ناراحتی های ریوی ، برای تسکین سرفه و سرما خوردگی و برای خنثی کردن سم مفید است.

انواع عسل جعفری

عسل طبیعی جعفری

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و خواب آور ، تقویت مغز و حافظه ، کاهش نفخ ، مفید برای گرفتگی عروق ، قاعده آور ، اشتها آور ، برای ناراحتی های کبدی و طحال ، برای ناراحتی های روده مفید است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آویشن

عسل طبیعی آویشن

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب و انرژی زا و تقویت حافظه ، برای کم خونی مفید است ، خواب آور ، تقویت کننده معده ، سودمند برای زخم های چشم و دردهای چشم ، برای خشونت سینه و حلق و حنجره ، مفید برای گرفتگی صدا،تقویت روده ، درد کلیه ، مثانه ، مجاری ادراری.

انواع عسل طبیعی سیاه دانه

انواع عسل

عسل طبیعی سیاه دانه

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب تقویت حافظه و خواب آور ، ازدیاد شیر ، مفید برای کلیه بیماری ها ، بادشکن ، قاعده آور ، سردرد ، رماتیسم ، مفید برای ضعف بدن ، رفع مسمومیت های خون ، کبد ، تهوع ، شکم درد ، یبوست ، تقویت زنان زائو ، برطرف کننده رطوبت های موجود در بدن ، اعتدال بخشیدن به اخلاط بدن ، مفید برای انواع قلنج ، ناراحتی های تنفسی ، درخشان کردن رنگ و رو ، مفید برای سنگ کلیه ، مثانه ، و درد های رحمی.

انواع عسل کنار

عسل طبیعی کنار

خواص عسل : مقوی و انرژی زا بوده و فعال کننده حافظه و رشد کودکان ، حرارت بدن را فرو می نشاند ، باز کننده گرفتگی های بدن ، کرم معده و روده را از بین می برد ، مفید برای گرم مزاجان ، برای ناراحتی ها و رخم روده و تب نافع است ، برای آبله و سرخجه و عطش و برای سستی اعضا ، تقویت مو ، جلوگیری از ریزش مو ، تقویت اعصاب و تحلیل ورم های گرم موثر و سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل مرکبات

منبع : balamo

الکس بازدید : 71 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

. میز پذیرایی (ترولی)

ترولی یا میز پذیرایی جزء دسته میز هایی است که در کنار کاربردی بودن، ظاهری دکوراتیو و لوکس داشته و می‌تواند بر جلوه فضای پذیرایی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • برند: صنایع چوب تشریفات
  • حدود قیمت: 490.000 تومان
  • جنس: MDF، صفحه اصلی CNC معرق و دستگیره برنزی
  • ابعاد: طول ۷۲ سانتی‌متر، عرض ۴۵ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۲ سانتی‌متر
  • توضیحات: چرخ جلو قفل‌دار

 


2 . میز جلو مبلی

یکی از کاربردی‌ترین انواع میز حال حاضر مدل‌های میز جلو مبلی هستند که تنوع بسیار زیادی نیز در بازار دارند. میزهای مدرنی که با حفظ کیفیت و طراحی روز، مناسب استفاده در محیط‌های مختلف به لحاظ ابعادی هستند از اقبال ویژه‌ای برخوردارند.

  • برند: درینو
  • جنس: MDFتراکم بالای درجه یک
  • ابعاد: طول ۱۱۹ سانتی‌متر، عرض ۵۸ سانتی‌متر، ارتفاع ۳۷ سانتی‌متر
  • توضیحات: رنگ‌ها سفید و مشکی هایگلاس

 


فروشگاه اینترنتی شیک و تک
 
 

3. میز تاشو

یکی از مشکلاتی که این روزها بیشتر افراد با آن مواجه هستند کمبود فضا و تنوع محصولات موجود در بازار است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل استفاده از وسایل کم‌جا و تاشو است.

  • برند: فروشگاه اینترنتی شیک و تک
  • حدود قیمت: 892.000 تومان
  • جنس: چوب نراد روسی
  • ابعاد: قطر ۹۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۳ سانتی‌متر
  • توضیحات: امکان تا شدن از دو طرف، دارای سه کشو، جنس مقاوم در برابر رطوبت.

 

شادوود (سازنده ایده های چوبی و ژورنالی)

 
 

4. میز تلویزیون

یکی از انواع قدیمی میزها میز تلویزیون است که در سال‌های اخیر با تغییرات ظاهری تلویزیون‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. اخیرا میزهای تلویزیون با انواع رنگ و طرح‌های مدرن، سمت ‌و سوی بازار و سلیقه مخاطب را تغییر داده است.

  • برند: شادوود
  • حدود قیمت: 850.000 تومان
  • جنس: چوب و روکش چوب ملچ 

5. میز بیلیارد

میز بیلیارد با توجه به کاربردی که دارد از آن دسته میزهایی است که مناسب فضاهای خاص یا خانه‌های بزرگ و ویلایی است. مدل میزی که برای معرفی در این مطلب در نظر گرفته شده نسبت به نمونه‌های موجود در بازار کمتر دیده ‌شده است: میز بیلیارد طرح ماشین.

  • برند: صنایع چوبی بیلیارد سرخوشیان
  • جنس: چوب جنگلی با دوام بالا، کف سنگ اسلب بر
  • ابعاد: این میز در سه سایز ۷، ۸ و۹ فوت تولید می‌شود.
  • توضیحات: رنگ ماهوت به انتخاب مشتری و میز نیز قابل‌تبدیل به میز ناهارخوری است.

 

6. میز غذاخوری

از انواع پرکاربرد میزها، میز غذاخوری است که با تنوع زیادی در بازار موجود است، اما در این مطلب به معرفی نمونه‌ای متفاوت با حس و حال هنری و نوستالژیک خواهیم پرداخت: طرح پایه گلدانی با رنگ‌آمیزی خاص.

  • برند: کاج گالری
  • حدود قیمت: 3.300.000 تومان
  • جنس: چوب ضخیم رنگ‌آمیزی شده
  • توضیحات: امکان سفارشی‌سازی در این محصول فراهم است.

 

7. میز منحنی

شاید زمانی مبلمان با طرح‌های خمیده و قوس‌دار رویایی محسوب می‌شد، اما در حال حاضر انواعی از ورق‌های چوبی در بازار وجود دارند که قابل‌انعطاف بوده و محصولات متفاوتی از راه‌پله و نرده تا انواع میز با پیچ‌ و تاب‌های دل‌فریب را شامل می شود.

  • برند: فلکسی وود
  • جنس: ورق‌های چوبی قابل‌انعطاف ( کاملا طبیعی)

 


منبع : chidaneh
الکس بازدید : 87 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

امروزه با محدود شدن فضای خانه ها در نوع وسایل منزل تغییراتی بوجود آمده است تا شما بتوانید از حداکثر فضای منزل خود استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین وسایل برای منازلی است که کوچک هستند و شما می توانید از این مدل مبل ها در درون اتاق خواب خود استفاده کنید.

کاناپه ها و مبل تختخواب شو از انواع مبلمان های مناسبی هستند که به دلیل قابلیت تغییر در شکل و فرم شان در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند این مدل مبل ها دارای اهرمی هستند که اگر باز شوند می توانید از آن ها به عنوان یک تختخواب نرم استفاده کنید.

مدل مبلمان تختخواب شو

عکس های مدل مبل تختخواب شو برای منازل لوکس و کوچک

انواع متنوع مدل مبلمان و کاناپه های تختخواب شو یک نفره و دو نفره با جنس فومی و بادی و اسفنجی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود مدل مبل زیبا تختخواب شو را برای منزل خود خریداری کنید.

 مبمان تختخواب شو دو نفره مبلمان های زیبا دو نفره تختخواب شو مدل های مبل های تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو یک نفره
قبل از خرید این مدل مبل ها باید به فضایی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید توجه کنید بهتر است قبل از خرید مبل تختخواب شو آن را باز کنید و ابعاد مبل را با فضای مورد نظر خود بسنجید.

مبلمان های تختخواب شو با طراحی های بی نظیر مدل زیبا مبل تیره تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو با طراحی متفاوت
قبل از خرید مبلمان های تختخواب شو حتما روی همه نقاط مبل بنشینید تا از راحت بودن و تعادل آن مطمئن شوید.
سطح رویی مبلمان های تختخواب شو باید از پوشش تشک و پارچه باشد تا موقع خواب شما به راحتی بتوانید از این مدل مبل به عنوان تخت خواب راحتی استفاده کنید.

مدل مبل با قابلیت تختخواب شدن مدل های مبل تختخواب شو مبل جدید تختخواب شو مدرن
الکس بازدید : 65 چهارشنبه 14 آذر 1397 نظرات (0)

 

 

 

نوروز 98 به کجا سفر کنیم؟؟

سایت گردشگری تورنت به عنوان مرجع و مشاور شما در انتخاب تورهای لحظه آخری میتواند راهنمای شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین تور در نوروز 98 باشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت تورنت و مشاهده انواع تورهای لحظه آخری و ارزان و متناسب با شرایط خود را از آژانس مورد نظر خود انتخاب کنید. در ادامه با شما را با تعدادی از مقاصد  گردشگری پرطرفدار نوروز 98 آشنا میکنیم.

سفر به تایلند

در اولین سفر خود به بانکوک تایلند بازار های شناور آن را ببنید  چرا که بسیار دیدنی هستند. این بازارها که به یک مکان گردشگری تبدیل شده است تازه ترین میوه ها و سبزیجات را ارائه می دهد و کسانی که می خواهد مواد تازه بخرند صبح زود به این بازار ها می روند. گردشگران نیز تا قبل از ظهر می توانند به یکی از این بازارهای شناور و دیدنی بانکوک بروند . 

دامنوئن سادواک  Damnoen Saduak Floating Market

برای مدت بسیار زیادی Damnoen Saduak  از شناخته شده ترین بازار ها در تایلند و مهم ترین برای گردشگران بوده است.  اما کمی دور از تایلند و در 100 کیلومتری جنوب غربی بانکوک قرار دارد. بنابراین باید صبح زود بیدار شوید تا به موقع به این بازار برسید زیرا ساعت کار این بازار از 6 صبح تا 12 بعد از ظهر است. چیزی که شما در عکس ها از بازار شناور تایلند دیده اید و تصور می کنید در دامنوئن سادواک به حقیقت می پیوندد. قایق هایی پر از میوه ها و سبزی های تازه و رنگارنگ و پرجنب و جوش که اغلب فروشنده ها خانم هستند با کلاه بامبویی بر سر که محصولات محلی خود را به فروش می رسانند. علاوه بر میوه ها و سبزی ها ، شما غذاهای محلی از جمله نودل و پنکیک نارگیل را پیدا خواهید کرد و می توانید سوغاتی های خود را نیز از این بازار تهیه کنید. برای رسیدن به این بازار می توانید از تورهای سازمان یافته یا تاکسی ها استفاده کنید.

 

 

آمفاوا  Amphawa Floating Market

آمفوا، دومین بازار محبوب در تایلند است که 50 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار دارد و آن را می توان به راحتی پیدا کرد. بسیاری از رانندگان شما را به راحتی و در عرض 2 ساعت به این بازار خواهند برد. در تعطیلات آخر هفته مردم محلی بسیاری برای خرید به این بازار می آیند . غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی و صدف هم در آمفاوا موجود است. نکته دیدنی آمفاوا کانال آبی آن است که با درختان غولپیکر احاطه شده و مسیری نزدیک به 1.5 ساعت قایقرانی دارد. بنابراین دیدن این منطقه گردشگری تایلند را از دست ندهید. جهت اطلاع از قیمت تور تایلند لحظه آخری در نوروز 98 به سایت ما مراجعه کنید.

 

 

سفر به دبی

 صحرای بیابانی دبی را با جیپ کشف کنید

آیا می خواهید یک ماجراجویی واقعی تجربه کنید؟ ما سافاری دبی را به شما توصیه می کنیم. گردشگران از جیپ های سافاری استفاده می کنند اما شتر هم برای شتر سواری وجود دارد.  سافاری صحرا هم در روز دیدنی است و هم در شب.

 

 

چتر بازی در دبی

همیشه می خواستید با چتر نجات در آسمان پرواز کنید؟ در دبی شما بهترین نما از آسمان خراش های بزرگ و چشم انداز خلیج پالم را خواهید داشت. اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد پرش از ارتفاع 4000 متر با یک فرد با تجربه حتما جالب خواهد بود. قبل از پرواز شما چک ایمنی می شوید و روش های صحیح پریدن و نفس کشیدن را به شما آموزش می دهند. همچنین حس آزادی و ماجراجویی را در تونل باد می توانید تجربه کنید. جهت اطلاع از قیمت تور دبی لحظه آخری در نوروز 98 به سایت تورنت مراجعه کنید.

 

 

سفر به استانبول

گذراندن چند ساعت در ARNAVUTKÖY

Arnavutköy محل مناسب برای گذراندن بهترین لحظات توریستی در یک محله زیبا از استانبول است. در این محله شما خانه های روستایی رنگارنگ و چوبی با چند فرهنگ مختلف را می بینید. بعد از دیدن این محل به سمت بسفر بروید تا منظره زیبایی از عمارت های عثمانی و ماهیگیران ببنید. از آنجا که بسفر محل مناسبی برای ماهیگیری شده است پس رستوران ها غذاهای دریایی تازه و عالی ارائه می دهند. یک وعده غذایی خوشمزه با یک چای ترکی یا قهوه ترکی را حتما در این محل امتحان کنید.

 

 

جزایر شاهزاده را ببینید

اگر شما به دنبال یک سفر روزانه دیگری هستید، به جزایر شاهزادگان بروید که شامل 9 جزیره کوچک است اما فقط 4 تای آن به روی عموم باز است. Büyükada بزرگترین و محبوب ترین جزیره است اما Heybeliada، Kinnalida، و Burgazada را هم دنبال کنید. پیشنهاد میکنم به غیر از یکشنبه به بویوکادا بروید . اولین چیزی که در آنجا متوجه خواهید شد نبود وسایل نقلیه موتوری است. برای رفت و آمد مردم یا پیاده می روند یا از گاری استفاده می کنند. هنگامی که بر روی کشتی هستید صبحانه میل کنید و از دریای مرمره که توسط خانه های سبک ویکتوریا احاطه شده اند لذت ببرید. هم چنین از منظره خیره کننده صومعه سنت جورج یونانی ارتدوکس  دیدن کنید. جهت اطلاع از قیمت  تور استانبول لحظه آخری در  نوروز 98به سایت تورنت مراجعه کنید.

 

 

 سایت ما به عنوان مرجع و مشاور شما در انتخاب بهترین تورهای مسافرتی همواره همراه شما خواهد بود تا رضایت شما عزیزان را جلب کند.جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت تورهای لحظه آخری و ارزان پیشنهاد میکنم حتما به سایت www.tournet.co  مراجعه کنید تا از آخرین قیمت ها و آفرو تخفیفات ویژه نوروز 98 با خبر شوید.

منبع : parsnews

 

الکس بازدید : 44 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)
متن آهنگ دیوونه خونه رضا صادقی + پخش آنلاین

 

متن آهنگ دیوونه خونه رضا صادقی

از عطرت زدم خونه دیوونه شد
اتاق بی صدات دیوونه خونه شد
از عطرت زدم خواب از سرم پرید
میشه مگه یه شب خواب تو رو ندید
این غیر ممکنه از فکر تو درآم
چی غیر خاطره مونده ازت برام

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 1,239
  • بازدید کلی : 5,765