loading...
متن ترانه
الکس بازدید : 36 دوشنبه 06 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده گیتار: محسن یگانه ، میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

Download New Music Mohsen Yeganeh Called Behet Ghol Midam

آهنگ جدید و شنیدنی محسن یگانه به نام بهت قول میدم را با بهترین کیفیت و لینک مستقیم از سایت یک موزیک دانلود کنید.

محسن یگانه بهت قول میدم

 

متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه

»───♫♫●|●|●♫♫───«
خودت می خوای بری ، خاطره شی ، اما دلت میسوزه … !
تظاهر میکنی ، عاشقمی ، این بازی ـه هر روزه … !
»──|♫●|──«
نترس ، آدم دمه رفتن همش ، دلشوره میگیره
دو روز ، بگذره این دلشوره ها ، از خاطرت میره … !
─|♫●|─
بهت قول میدم ، سخت نیست ، لااقل برای تو … !
راحت باش ، دورم از تو و دنیای تو
راحت باش ، هیچکس نمیاد جای تو … !
دلشوره دارم ، من واسه فردای تو
»──|♫●|──«
بهت قول میدم ، سخت نیست ، لااقل برای تو
راحت باش ، دورم از تو و دنیای تو … !
راحت باش ، هیچکس نمیاد جای تو
دلشوره دارم ، من واسه فردای تو … !

─|♫●|─

از عشق هر چیزی که میشناسمو ، از من گرفتی … !
تو تو باقی مونده احساسمو ، از من گرفتیو
»──|♫●|──«
میخوای من باشیو ، یادت بره مایی وجود داره
خودت آماده رفتنیو ترست نمیذاره … !
─|♫●|─
اصلا نترس ، راحت برو بی من … !
هیشکی به جز تو منو یادش نیست
فکر کردی کی از من خبر داره … !
راحت برو هیشکی حواسش نیست
»──|♫●|──«
بهت قول میدم ، سخت نیست ، لااقل برای تو
راحت باش ، دورم از تو و دنیای تو … !
راحت باش ، هیچکس نمیاد جای تو
دلشوره دارم ، من واسه فردای تو … !
─|♫●|─
بهت قول میدم ، سخت نیست ، لااقل برای تو … !
راحت باش ، دورم از تو و دنیای تو
راحت باش ، هیچکس نمیاد جای تو … !
دلشوره دارم ، من واسه فردای تو
»──|♫●|──«
مسیرمون باهم یکی بود ، ولی مقصد جدا
دلگیرم ، پردرد پربغضم خدا … !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 1,101
  • بازدید کلی : 5,627